Viev

Positionering • Branding • Ontwerp • Copy
“ja daaaag, en dan per 6 minuten betalen zeker?!”, of “heb jij de deo? ik moet weer op audientie bij die floris jan van huichelsteijn, pfff” als advocaat heb je nogal wat cliche’s te doorbreken, je wil jezelf sympathiek aan de wereld presenteren. omdat je het ook echt anders wilt doen. ziedaar viev advocatuur en advies!
Jaar
2022
Credits

Klant: Viev Advocatuur en Advies
Copyright: Hart/hoofd Creatie


Doel

Viev wil laagdrempelig, gelijkwaardig en sympathiek haar cliënten bedienen. Door met een frisse ‘doe maar normaal-houding’, benaderbaar, laagdrempelig en bijdetijds te zijn. Tongue in cheek communicatie. Spelen met de vele vooroordelen rondom advocatuur. Prikkelend optimistische tone of voice. Een vriendelijke, maar tikje disruptieve vormgeving. Ja, het werd wel tijd voor een frisse wind op die apenrots!

No items found.
Volgend Project