Odido

Branding • Webdesign
in 1 weekend een kleine 120 t-mobile filialen omkatten naar een fonkelnieuw merk. om zo’n reuzenklus te laten slagen, roep je hulp van moi, liefdesbaby van techniek en creativiteit. prakkedeemikus avant la lettre. slimme jongen die processen op voorhand doorziet en daarin problemen tackelt. komt dat goed uit, ik heb twee gouden handjes... en maf genoeg, ook nog wat ervaring in de (winkelver)bouw.
Jaar
2021
Credits

Klant: Odido
Opdrachtgever: VIM Group
Copyright: Odido


Doel

Overzicht aanbrengen en stroomlijnen van de gegevens van dik 120 winkelpanden. Deze slim verwerken tot een uitvoerbaar modulair systeem en protocol, waarmee telkens heel vlot en op detailniveau op voorhand een locatieplan per filiaal gemaakt kon worden. Niet alleen handig om niet voor verrassingen komen te staan, maar ook om materialen duurzaam en spaarzaam in te kunnen kopen. Een uitdagende klus, niet zozeer visueel/creatief, maar technisch en procesmatig des te meer. Fijn dat ik kon leunen op een flinke dosis technisch inzicht, maar ook op diepgaande technische kennis van drukprocedé’s en uitvoering van grafisch werk. Hebben die jaartjes DTP aan het Grafisch Lyceum toch nog nut gehad.

No items found.
Volgend Project