De Büüle

Positionering • Branding • Ontwerp
EEN CONSUMENTENMERK LADEN VANUIT EEN B2B-OMGEVING. DAAR KOMT NOGAL WAT BIJ KIJKEN. VORMGEVING EN EEN HELEBOEL CONTENT NATUURLIJK, MAAR OOK OPVATTINGEN OVER COMMUNICATIE EN DE OPTIMALISERING VAN INTERNE PROCESSEN, SLOEG IK HIERBIJ NIET OVER.
Jaar
2024
Credits

Client: Hekwerkonline. Fenceweb.
Copyright: Van Merksteijn International


Doel

‘Verkoop het gat, niet de boor’. Een eeuwenoude salescliché die nog steeds als een paal boven water staat. Een paal waar vervolgens een hek aan kan. Voor die consument, die Fikkie en de kids graag binnen de poorten van het terrein houdt. Of een hekje bij het oude steigertje achterthuis dat ervoor zorgt dat niemand in het water kukelt. De consument die -dat was wel een klap- helemaal geen interesse heeft in de briljante techniek achter een hekwerkpaneel, maar alleen is geïnteresseerd in de toepassing van dat hek: veiligheid voor huis en haard. Een mooi besef dat ik tijdens mijn dienstverband bij Van Merksteijn heb weten over te brengen. Resultaat: jaar op jaar recordomzetten en een gestage groei.

No items found.
Volgend Project